“Voice Over IP”, internet üzerinden telefon görüşmesi yapabilme imkânı sunan bir haberleşme teknolojisidir. VoIP cihazları ile ses eş zamanlı olarak hedef noktaya internet üzerinden veri olarak gönderilmektedir. Hedef noktaya sıkıştırılmış olarak gelen sesin eş zamanlı olarak çalıştırılarak görüşmenin yapılmasını sağlayan protokollerin bütünüdür.
Ses iletişimine yeni bir boyut getiren VoIP teknolojisi kullanan IP telefonlar, farklı bir telefon santrali kullanmasına gerek kalmadan mevcut internet ağını kullanan cihazlardır. İnternet protokolü üzerinden gerçek zamanlı ses iletimi sağlayan altyapıyı firmanızın altyapısına entegre ederek, iletişim maliyetlerinizi düşürebilir ve rekabet gücünüzü artırabilirsiniz.
Büyük ya da küçük ölçekli şirketler; kendi sınırları içerisinde bedava, şehirlerarası ya da ülkeler arası haberleşmelerde ise konuşma maliyetlerini düşünerek konuşmak için VoIP teknolojisinden yararlanmaktadır. Üniversiteler, hastaneler, kamu kuruluşları, bankalar, çağrı merkezleri vb. VoIP teknolojisi kullanan şirketlere örneklerden birkaçını oluşturmaktadır.
Özel Santral Ağı anlamına gelen PBX (Private Branch Exchange) Santral Sistemi, şirketlerin ihtiyacı olan iç ve dış telefon aramalarını gerçekleştirmelerini sağlayan sistemdir.
PBX, Sanal PBX, IP PBX ve Sanal IP PBX sistemlerine internet protokolü eklenmesinden oluşmaktadır.
IP PBX Santraller bir yazılım içerdiğinden her şirketin ihtiyacına göre programlanabilmektedir. Özellikle şubeleri olan ve çağrı merkezi kullanan şirketler tarafından tercih edilmektedir.
Hastaneler, üniversiteler, bankalar ve çağrı merkezleri bir IP PBX Santral alt yapısını tercih eden şirketlere örnek olarak gösterilebilmektedir.
Çağrı merkezleri, kurum ve kuruluşların iletişim sağladığı kişi ve/veya kurumlarla haberleşmeleri için çeşitli yöntemler (telefon, e-mail, SMS, faks vb.) kullanan; yazılım, donanım ve ekiplerden oluşan merkezlerdir.
Çağrı Merkezi Çözümleri Online Telekom IP tabanlı çağrı merkezi uygulamaları ile müşterilerine etkin ve kaliteli hizmet vermeyi amaç edinmiş özel ve kamu sektörü kuruluşları için düşük maliyetli profesyonel altyapı ve danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
Kamu Sektörü: Borç sorgulama ve ödeme, randevu alma, arız takip, ihale ve sosyal etkinlik duyuruları, tele anket
Sağlık Sektörü: Randevu alma, randevu hatırlatma, tahlil durumu sorgulama, yeni hizmetler hakkında bilgilendirme
Eğitim Sektörü: Kayıt bilgisi, ders programı, devamsızlık bilgisi, ödev/proje/sınav bilgisi, not bilgileri
Turizm Sektörü: Rezervasyon, bilet satış
Hukuk Sektörü: Otomatik dış aramalarla geniş kitlede tahsilat takibi, icra takibi
Yapılandırılmış kablolama sisteminin bir parçası olan Network Çözümleri, kabloların daha kolay tanımlanmaları ve etiketlenmeleri için oldukça önemlidir. Yapısal kablolama sistemleri, altyapınızı düzenlemeye yarayan bir tür ağ kablolama çözümüdür. Her gün artmakta olan veri miktarınızı desteklemekte ve işletmenizin donanımsal olarak geleceğe hazırlanmasına yardımcı olmaktadır.
Müşteri tarafından önceden oluşturulmuş soru ve tercihleri içeren ses kaydının, seçilmiş hedef kitleye (hedef kitle sizin seçmiş olduğunuz il, ilçe, mahalle veya telefon numaraları olabilir) aynı anda arama yapabilen yüzlerce hat üzerinden dinletilmesi ve alıcıların telefon tuşları aracılığıyla seçimlerini belirttikleri mesaj servisidir. Telekom Anket Yöntemi ile ürün ve hizmetlerinizle ilgili her şeyi kolayca öğrenebilirsiniz.
Fiziki kayıt sorununu ortadan kaldıran Telekom Anket Yöntemi ile sonuçları anlık olarak görüntüleyebilir, verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Sesli mesaj, önceden kaydedilmiş bir ses kaydının belirlenen hedef kitleye aynı anda ulaştırılmasını sağlayan toplu mesaj servisidir. Text mesajından farklı olarak, verilmek istenilen mesaj için karakter ile ilgili bir sınırlama bulunmamaktadır. Sesli mesaj yöntemi ile özel ve kamu kuruluşları, siyasi partiler, vakıflar, dernekler vb. hedef kitlelerine ulaştırmak istedikleri mesajlarını kolay, hızlı ve düşük maliyetle gerçekleştirebilmektedirler.
Hedefli SMS ile izinli veri tabanında bulunan kullanıcılara izin verdikleri bilgileri ile profil özelliklerine uygun kampanya ve tanıtımların yapılmasıdır.
Bu pazarlama yöntemini kullanan firmalar doğru kişilere ulaşırken aboneler de ihtiyacı olan fırsatlardan haberdar olmaktadırlar. Hedefli SMS uygulamasındaki en önemli özelliği, mesajın sadece izinli veri tabanına yapılabilmesine imkân vermesidir.
Firmaların mevcut ve potansiyel müşterilerine, herhangi bir altyapı yatırımı yapmadan kullanımı kolay bir arayüz ile ürünlerini, hizmetlerini ve kampanyalarını SMS ile tanıtmalarını sağlayan mobil çözüm platformudur.
Bilgi Teknolojileri Kurumu (BTK) çıkarmış olduğu yönetmelik ile Türk Telekom dışındaki sabit telefon işletmecilerine yeni alan kodları vermiştir.
Sabit telefon işletmecileri tarafından firmalara tahsis edilebilen sabit alan kodları (0212, 0216, 0312 gibi) ve yeni alan kodları "Göçebe Numara" olarak da tanımlanan 0850 ile başlayan numaralardır. 0850 alan koduyla başlayan numaralar, herhangi bir coğrafi anlamı olmayan, ulusal çapta kullanabilen numaralardır.
Bu numaralar, firmalar tarafından çoğunlukla internet üzerinden sesli görüşme olanağı sağlayan VoIP teknolojisi ile kullanılmakta olup, farklı uygulama alanları da bulunmaktadır.
Online Telekom numara tahsis hizmetinden yararlanmak için hemen online başvuruda bulunabilir, 0216 533 88 88 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Çeşitli sabit operatörlere ait mevcut telefon numaralarının Online Telekom'a taşınarak tüm ses hizmetlerinin Online Telekom tarifeleriyle alınmasıdır.
Numara taşıma işlemi için sadece Online Telekom'a geçmek istenilen operatöre başvurmak yeterlidir. Online Telekom sizin adınıza tüm işlemleri gerçekleştirir.
Mevcut hizmet veren tüm operatörlerden hizmet alan bireysel ve kurumsal müşteriler faydalanabilir.
Faydalanmak isteyen abonenin taşımak istediği numara üzerinde herhangi bir aboneliği mevcut olmaması yeterlidir.
Online Telekom, kullanmış olduğu mevcut servislerini geliştirmek isteyen kurumlar için yazılım entegrasyonu hizmetini sunmaktadır ve sizlerin tasarlamış olduğu ancak hayata geçiremediği santral ve çağrı merkezi projelerini ve servislerini detaylı bir şekilde projelendirip yazılım entegrasyonu hizmeti ile hayata geçirmektedir.
Online Telekom, hayata geçirilen projelerin sürekliliği için alanında uzman en az bir personel yardımı ile sizlere devamlı olarak destek vermektedir.
İş yerinizde telefon santraline gerek duymadan, internet üzerinden çalışan ve firmanızın tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılamanızı sağlamakla birlikte tüm santral hizmetlerinden yararlanabileceğiniz bir bulut teknolojisi hizmetidir.
Hizmet sektöründe personel psikolojisi, tahsilat, hizmet, satış ve hizmet kalitesi artırma konusunda danışmanlık hizmetleri sunulmaktadır.
Kazanım
Çağrı merkezi, müşteri hizmeti veya yardım masasında kurum telefonlarına bakan müşteri temsilcilerinin belli standartların farkında olması gerekmektedir. Telefonu karşılama, ihtiyacı anlama, dinleme, soru sorma ve uğurlama teknikleri ilk öğrenmeleri ve devamlı uygulamaları gereken standartlardır.
Kazanım
Telefonda Tahsilat görüşmesi yapmak hem müşteri hem de operatör açısından zorlu bir süreçtir. Telefonda Tahsilat eğitimi ile tahsilat araması yapan temsilcilere güvenli bir tavırla konuşmanın kontrolünü elde tutma, reddetmeyi kişisel almama, kurum kültüründen uzaklaşmadan ikna edebilme gibi temel yetkinlikler kazandırılmaktadır.
Kazanım
"Diksiyon" eğitimine katılanlar, telefonda konuşmanın %86 oranında etkili öğesi olan “konuşma tarzı” konusunu gelişebilmek için; ses/nefes, vurgu/tonlama ve diksiyon/fonetik konularında becerilerini geliştirmelidirler.
Kazanım
Çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcilerinin iletişim dışında çağrı merkezi dünyasına da hâkim olması gerekmektedir. Çağrı Merkezi Temel Teknikleri eğitimine katılan tecrübeli ve tecrübesiz tüm çağrı merkezi çalışanları, çağrı merkezi dünyasını tanıyarak çağrı merkezi çarkının ana dişlilerini öğrenmektedir ve metrikler hakkında genel fikir sahibi olmaktadırlar.
Kazanım
Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi Programı tüm çağrı merkezi yöneticilerinin vakıf olması gereken yetkinlikleri içermektedir. Uygulamalar- Ödevler-Sunumlar-Ölçümlemeler ile desteklenmektedir.
Kazanım
Profesyonel müzik kayıt ve seslendirme stüdyolarında hazırlanan içerikler santral ve IVR sistemlerinize entegre olacak şekilde hazırlanmaktadır.
Etkileşimli sesli yanıt, insanların bir tuş takımı aracılığıyla ses ve DTMF tonları girişi aracılığıyla bilgisayarla çalıştırılan bir telefon sistemiyle etkileşime girmesine olanak tanıyan bir teknolojidir.
Gelişen teknolojiyi daima takip eden stüdyolarımızda kendisine has oluşturduğu ses işleme ve ses oluşturma anlayışına ek olarak profesyonel hizmetleriyle müşterilerimizin ilk tercihleri arasında yerini alan, projelere gösterdiği ciddiyet ve özen sayesinde de sektöründe lider birçok kurumsal firmanın gözdesi olmuştur.
Santral sistemleri ve yazılım konusunda uzman kadromuz ile ihtiyacınız olan yapı belirlenmektedir.
Gerekli alt yapı ve detaylar incelendikten sonra kapsamlı bir analiz/maliyet raporu sunulmaktadır.
Kurumların en önemli faaliyetlerinden biri olan ihtiyaç analizi çalışması Online Telekom’un talepte bulunan firma ile birlikte titizlikle yönettiği bir süreçtir.